Royal Rules of Ohio
Dokumentarna serija prati tri sestre iz Gane dok se probijaju kroz dvadesete u Columbusu, Ohio. Sestre Agyekum potomkinje su dvaju najbogatijih i najmoćnijih ganskih kraljevstava pa žive u raskoši. No uz velike povlastice dolazi i velika odgovornost. Iza zatvorenih vrata, sestre vode dvostruki život koji bi mogao narušiti plemeniti ugled njihove obitelji.