Soy Tu Fan. La Fiesta Continua
Kako odrasti, a ne izgubiti čaroliju? Kako voljeti kad mladost ostane iza nas? Likovi koji su obilježili cijelu generaciju ponovno se okupljaju, sada kao odrasli ljudi. Charly i Nicolás opet su zajedno i pokušavaju dobiti dijete. Fernanda i Iñaki na prekretnici su: hoće li obnoviti vezu? Rocío guši majčinstvo pa pokušava oživjeti svoj seksualni život, a Diego opsesivno ganja karijeru.