El Mantequilla
Meksiko, 1982. Emiliano Escamilla, prevarant s mnogo lica, smišlja plan kako bi osvetio majku. Ona je nepravedno zatvorena zbog prevara koje je počinio njegov otac, najpoznatiji i najtraženiji lopov 50-ih: "El Mantequilla". Uz mješavinu crnog humora, akcije i drame, "El Mantequilla: Majstor prevare" klasična je priča o prevarama i nemogućim planovima u kojoj ništa nije onako kako se čini.
Čovjek koji se godinama pretvarao da je "El Mantequilla" žali se da nije dobio mito.
Da ušutka čovjeka u zatvoru, Botello odlučuje prodati umjetninu koju je ukrao El Mantequilla.
Tragovi koje je Emiliano slijedio da pronađe oca, El Mantequillu, počinju se isplaćivati.
Emiliano se prerušava u pjevača mariachija kako bi se sprijateljio s kapetanom Rodriguezom.
Bježeći od medija i policije, Emiliano odlazi u Tihuanu posjetiti majku, ali ga uhvate.
Emiliano se ponovno povezuje s ocem i otkriva da priča koju su mu rekli možda nije istina.