Don't Look Under the Bed
Tinejdžerica Frances McCausland poziva imaginarnog prijatelja svog brata da joj pomogne otjerati nestašnog Babarogu koji joj smješta za svoje psine.
Kad se u Middlesburgu počnu događati čudne stvari, svi okrive 13-godišnju Frances. Da bi skinula ljagu s imena, nevoljko se udruži s Larryjem Houdinijem, imaginarnim prijateljem svog brata. Larry je mora naučiti da upotrijebi maštu, porazi Babarogu koja joj je smjestila i spasi grad.