Espartanos. Una Historia Real
Inspirirano istinitom pričom o "Cocu" Oderigu. Uspješni odvjetnik i bivši ragbijaš svjedoči nasilnoj stvarnosti argentinskih zatvora. Odlučuje trenirati skupinu zatvorenika i tako, sasvim neplanirano, osniva Espartanos, prvu zatvorsku ragbijašku ekipu.
Prema istinitoj priči o "Cocu" Oderigu. Kad se ugledni odvjetnik i bivši ragbijaš suoči s nasiljem u argentinskim zatvorima, odluči trenirati skupinu zatvorenika. Uskoro neplanirano osniva Espartanos, prvu zatvorsku ragbijašku momčad. No put nije nimalo lak. Dok pokušava osuđenicima i marginalcima pružiti priliku za novi početak, Coco se bori s predrasudama okoline, preprekama zatvorskog sustava i problemima samih igrača.
Coco želi da Spartanci odigraju prvu utakmicu protiv druge momčadi izvan zatvora.
Coco je pred vatrenim krštenjem: prva službena utakmica Spartanaca izvan zatvora.