Springsteen: Izbavi me iz ništavila
Jeremy Allen White glumi u ovom intimnom filmu o stvaranju akustičnog albuma Brucea Springsteena "Nebraska". Na pragu globalne popularnosti, mladi glazbenik pokušava pomiriti pritiske koji dolaze s uspjehom i duhove svoje prošlosti. "Nebraska" je obilježila ključno razdoblje u Bossovom životu i smatra se jednim od njegovih najbezvremenskijih djela.
Ovaj intimni film prati stvaranje albuma Brucea Springsteena "Nebraska" iz 1982. godine. Na pragu globalne popularnosti, mladi kantautor pokušava pomiriti pritiske koji dolaze s uspjehom i duhove svoje prošlosti. Snimljen na 4-kanalnom porta-studiju u Springsteenovoj spavaćoj sobi u New Jerseyju, album "Nebraska" je označio ključni trenutak u Bossovom životu i smatra se jednim od njegovih najbezvremenskijih djela - sirova, jeziva akustična snimka naseljena izgubljenim dušama koje traže razlog za vjerovanje. Film s Jeremyjem Allenom Whiteom u glavnoj lozi režirao je Scott Cooper, koji je za potrebe filma prilagodio knjigu Warrena Zanesa.