Law & Order: Special Victims Unit
Slučaj silovanja na spoju svede se na riječ protiv riječi i uništi budućnost dvoje srednjoškolaca.
Zbog nedostatka dokaza Barba odbacuje optužbe za silovanje protiv popularnog glumca.
Zatvorski čuvar uhićen je zbog seksualnog napastovanja zatvorenica u zatvoru i izvan njega.