Criminal Minds: Beyond Borders
"ZLOČINAČKI UMOVI: PREKO GRANICA" drama je o odjelu FBI-a koji rješava zločine i spašava Amerikance koji se nađu u opasnosti u inozemstvu.
"ZLOČINAČKI UMOVI: PREKO GRANICA" drama je o specijaliziranom odjelu FBI-a koji rješava zločine i spašava Amerikance u opasnosti u inozemstvu. Na čelu Međunarodnog tima za hitne intervencije je šef Jack Garrett, iskusni 20-godišnji veteran Agencije. Tim čine Clara Seger, Matthew Simmons, Russ "Monty" Montgomery i Mae Jarvis. Ovi iznimni agenti posvećeni su sigurnom povratku američkih državljana kući profiliranjem i identificiranjem zločinaca izvan američkih granica.