The Judge from Hell
Demonom opsjednuta sutkinja Kang Bitna upoznaje detektiva Han Daona i počinje kažnjavati zločince.
Daon prima neočekivane vijesti dok štiti Minjeong. Počinje Bitnina prva paklena kušnja.
Bitnin pakao ponovno počinje zbog nedjela Bae Jayeong. „Zle odrasle treba kazniti.”
"Zašto se stalno miješaš?" Hoće li Bitna pobjeći Daonu i okončati svoju paklenu kušnju?
Soyeong sumnja da se vratio serijski ubojica J. Daon i dalje sumnja u Bitnin identitet.
Otkriva se pravi identitet detektiva Janga. Bitna se suočava s osjećajima od kojih je bježala.
Bitna ostaje bez moći zbog kršenja pravila, no ipak odlazi kod Jaegeola razotkriti J-a.