Suspect: The Shooting of Jean Charles De Menezes
London, srpanj 2005. Policija lovi odmetnutu terorističku ćeliju. Zbog nevjerojatnog spleta okolnosti tijekom prismotre, nedužnog mladog Brazilca zamijene za osumnjičenika i ubiju ga. Dok se njegova obitelj bori protiv dezinformacija, pomoć im stiže s neočekivane strane. Londonska policija tone u krizu, prisiljena suočiti se s gorkom istinom o pucnjavi.
Priča o jednoj od najkatastrofalnijih pogrešaka u povijesti britanske policije. Nakon razornih samoubilačkih napada 7. srpnja 2005., London je u šoku, a policija pokreće veliku protuterorističku operaciju, spremna upotrijebiti i smrtonosnu silu. Istovremeno, druga teroristička ćelija planira napad koji bi mogao biti jednako krvav. Tijekom nadzora jedne londonske adrese, nevjerojatan splet okolnosti dovodi do kobne pogreške: nevinog mladog Brazilca zamijene za osumnjičenika i usmrte ga. Dok se njegova ožalošćena obitelj bori protiv dezinformacija i traži odgovore, londonska policija tone u krizu, a policajci se moraju suočiti s bolnom istinom o tragediji.
Nakon razornih bombaških napada 7. srpnja u Londonu, još jedna teroristička ćelija planira napad.