Bezdan
Nakon što nuklearna podmornica tajanstveno potone u zabačenom dijelu podmorja, američka mornarica pozove ekipu ronilaca na prototipu podvodne naftne platforme u akciju spašavanja. Kad uragan prekine kontakt između površine i dubina, ekipa počne primjećivati znakove neobične i potencijalno vanzemaljske inteligencije. Dok se vođa Bud Brigman (Ed Harris) prepire sa svojom bivšom ženom i šeficom (Mary Elizabeth Mastrantonio), mornarički zapovjednik osjeća sve veću paranoju u vezi s tajanstvenim vanzemaljskim životom i zaprijeti da će sve uništiti pronađenim nuklearnim oružjem.