Alien: Romulus
Ovaj napeti znanstvenofantastični horor-triler vraća legendarnu franšizu Alien njezinim kultnim korijenima. Dok istražuje napuštenu svemirsku postaju, skupina mladih kolonista suočava se s najsmrtonosnijim oblikom života u svemiru. Upozorenje: Pojedini prizori s bljeskajućim svjetlima mogu utjecati na fotosenzitivne gledatelje.
Ovaj napeti znanstvenofantastični horor-triler vraća legendarnu franšizu Alien njezinim kultnim korijenima. Dok istražuje zabačene dijelove napuštene svemirske postaje, skupina mladih kolonista suočava se s najnemilosrdnijim i najsmrtonosnijim oblikom života u svemiru. U filmu Alien: Romulus glume Cailee Spaeny, David Jonsson, Archie Renaux, Isabela Merced, Spike Fearn i Aileen Wu. Film je režirao majstor horora Fede Alvarez prema scenariju koji je napisao zajedno sa svojim dugogodišnjim suradnikom Rodom Sayaguesom, prema likovima koje su stvorili Dan O'Bannon i Ronald Shusett. Producenti su Ridley Scott, redatelj filmova Alien, Prometej i Alien: Savez, te Michael Pruss i Walter Hill.