You Wish!
Alex Lansing sanja o životu bez mlađeg brata Stevieja. Kad mu čarobni novčić ispuni želju, Alex se sljedećeg jutra budi u posve novom svijetu. Odjednom je sportaš, bogat i ima najpopularniju curu u školi! No unatoč svim prednostima, Alex ubrzo shvaća da mu savršen život nije potpun bez brata.