Right on Track
Sestre Enders penju se na sam vrh juniorskih drag utrka, sporta kojim dominiraju muškarci. No život na stazi nije bez izazova jer se suočavaju sa žestokim suparnicima koji ne podnose da cure pobjeđuju.