Rat Roseovih
Ivy i Theo savršen su par koji vodi lagodan život. Uspješne karijere, brak ispunjen ljubavlju, krasna djeca. No u pozadini tog naizgled idealnog života sprema se prava oluja. Kad Theova karijera naglo krene nizbrdo, a Ivyine ambicije počnu rasti, rasplamsava se žestoko suparništvo i na vidjelo izlazi potisnuto ogorčenje u ovoj suptilno zajedljivoj crnoj komediji.
Ivy i Theo savršen su par koji vodi lagodan život. Uspješne karijere, brak ispunjen ljubavlju, krasna djeca. No u pozadini tog naizgled idealnog života sprema se prava oluja. Kad Theova karijera naglo krene nizbrdo, a Ivyine ambicije počnu rasti, rasplamsava se žestoko suparništvo i na vidjelo izlazi potisnuto ogorčenje. Film „Rat Roseovih” nova je verzija klasika „Rat ruža” iz 1989. godine, i također se temelji na romanu Warrena Adlera. Film je režirao Jay Roach, scenarij popisuje Tony McNamara, a u glavnim ulogama gledamo Oliviju Colman, Benedicta Cumberbatcha, Andyja Samberga i Kate McKinnon.