Kinds of Kindness
Kinds of Kindness bajkoviti je triptih koji prati čovjeka lišenog odabira kroz pokušaj stjecanja kontrole nad svojim životom, policajca kroz strahovanje da mu je supruga nakon povratka iz brodoloma postala druga osoba, i ženu kroz odlučno nastojanje da pronađe konkretnu osobu s posebnom sposobnošću kojoj je suđeno postati čudesna duhovna predvodnica.