Priča o Ann Lee
Prema istinitoj legendi, "Priča o Ann Lee" prikazuje priču o osnivačici pobožne sekte poznate pod imenom Shakeri. Amanda Seyfried glumi štovanu i neukrotivu voditeljicu Shakera koja propovijeda spolnu i društvenu jednakost. Uz iznova osmišljene crkvene pjesme Shakera, film prikazuje Leeinu ekstazu i agoniju u težnji da izgradi utopiju.