Horor, Znanstvena fantastika
Ridley Scott donosi Alien: Savez, novo poglavlje kultne znanstvenofantastične franšize. Posada svemirskog broda Covenant otkriva prijetnju koja nadilazi sve što su mogli zamisliti. Suočeni sa smrtonosnom opasnošću, članovi posade kreću u očajničku borbu za opstanak.