Youngstown Boys
"Youngstown Boys" istražuje klasne razlike i odnose moći u sveučilišnom sportu kroz paralelne i isprepletene sudbine nekad sjajnog "running backa" Mauricea Claretta i bivšeg elitnog trenera Jima Tressela.
"Youngstown Boys" istražuje klasne razlike i odnose moći u sveučilišnom sportu kroz isprepletene sudbine probijača Mauricea Claretta i trenera Jima Tressela. Iako potječu iz posve različitih svjetova u Youngstownu, udružili su snage na Sveučilištu Ohio State. U čarobnoj sezoni 2002. donijeli su školi prvo državno prvenstvo u američkom nogometu nakon više od 30 godina. No ubrzo nakon toga, Clarett je suspendiran i njegov strmoglavi pad završava zatvorom. Tressel je ostao na sveučilištu još osam godina, no i njegova je karijera ondje završila skandalom.