Bijesni majmun i naporan duh udružuju se da pokore tokijsko podzemlje.
Japanski snježni majmun, uz pomoć duha američkog ubojice, kreće u osvetnički pohod tokijskim podzemljem i postaje zloglasni "ubojica ubojica".
Monkey, Bryce i Haruka krše protokol i zahtijevaju da saznaju tko im je smjestio.
Monkey i Bryce bore se s Booneom kroz povijest, što Monkeyja tjera da se suoči s pravim podrijetlom.