Casebusters
Brat i sestra uživaju u životu u predgrađu sve dok zločin ne ugrozi mali zaštitarski posao njihova djeda.
Jamie i njegova sestra Allie mladi su detektivi koji uživaju u životu u predgrađu... sve dok tajanstveni zločin ne ugrozi malu zaštitarsku tvrtku njihova djeda. Kad udruže snage kako bi riješili zločin, istraga ih vodi u niz opasnih i ludih pustolovina.