Return to Las Sabinas
Sestre Gracia i Paloma vraćaju se u Las Sabinas kako bi se brinule o ocu Emiliju. Gracijin povratak oživljava stare osjećaje prema Miguelu, njezinoj mladenačkoj ljubavi, no on je sada zaručen s Esther. U međuvremenu, Paloma preuzima obiteljsko imanje i ulazi u sukob s moćnom veleposjednicom Pacom Utrerom. Ona i Emilio dijele strašnu tajnu, a Paca ima i zlokoban plan za cijelo mjesto. Kad mladića Óscara pronađu mrtvog, Manuela mora istražiti zločin uz pomoć Álexa, žrtvina brata svećenika.
Gracia i Miguel prisjećaju se svoje mladosti. Paca se približava Molinama. Paloma posjećuje Esther.
Gracia se bori s razlozima prekida s Miguelom i dvoji hoće li ga ponovno vidjeti.
Dok se Gracia nosi s novim osjećajima, pojavljuje se osumnjičenik za Óscarovo ubojstvo.
Miguel se osvećuje Graciji preko obiteljskog posla. Ona je primorana potražiti pomoć od Pace.