Jogo Cruzado
Elisa i Matheus zakleti su neprijatelji. Ona je talentirana sportska novinarka kratkog fitilja, a on nogometni golgeter slavan po tulumima. Kad mu zdravstveni problemi prekinu karijeru, Elisa dobiva priliku voditi vlastitu sportsku emisiju. Uvjet je samo jedan: mora dijeliti studio sa svojim suparnikom. Njihov rat pred kamerama postaje recept za uspjeh.
Elisa je odlučna sportska novinarka koja se želi probiti u muškom svijetu, ali je eksplozivna narav košta posla. Kad je na samom dnu, put joj presiječe Matheus. Elisa uhvati jednog od najvažnijih brazilskih nogometaša kako krši pravila karantene dan prije finala prvenstva. Taj neočekivani susret postane ekskluziva koja joj je potrebna da vrati posao. No s poslom Elisa stječe i moćnog neprijatelja. Matheus joj objavljuje rat, no nedugo zatim zdravstveni problemi prekinu mu karijeru. Prisiljen na mirovinu, Matheus dobiva ponudu da s Elisom vodi poznatu sportsku emisiju. On prihvaća. Njegov jedini cilj: osveta.
Elisa dobije otkaz, no na posao je vrati ekskluzivna priča: Matheus je pobjegao iz karantene.
Matheus i Elisa prekidaju svađu kad ih moguća lažna vijest ujedini protiv Laércija.
Elisa i Matheus dogovore razmjenu usluga, no ispuniti obećanje neće biti nimalo lako.
Matheus i Elisa vraćaju se na teren, ovaj put kao treneri, no Matheusovo srce ne izdržava.