Keeping Up with the Kardashians
Reality fenomen koji postavlja trendove, "Keeping Up with the Kardashians", prati jednu od najpoznatijih holivudskih obitelji u potrazi za slavom, bogatstvom i obiteljskom idilom.
Nakon što Kim raskrinka Scotta, obitelj se ne može načuditi što ga je Kourtney povela u Kostariku.