Bride of Boogedy
Nastavak filma "Gospodin Boogedy" prati priču obitelji Davis i zlog duha koji ih proganja. Duh se vraća i baca čaroliju na oca.
U nastavku filma o gospodinu Boogedyju, obitelj Davis prebrodila je stravičan početak i prigrlila novi život u svojoj zajednici u Novoj Engleskoj. Dok se grad priprema za lokalni festival, Carleton Davis (Richard Masur) postaje počasni gost. Međutim, njegov suparnik u poslu, Tom Lynch (Eugene Levy), ljubomoran je i bijesan zbog te vijesti. Dok Tom pokušava sabotirati proslavu, Carletonova dva sina slučajno ponovno oslobode gospodina Boogedyja. On ubrzo otima Carletonovu ženu, pa se ostatak obitelji mora udružiti kako bi ga vratili odakle je i došao. U međuvremenu, Tom pronalazi Boogedyjev čarobni kaput i pokušava ga iskoristiti za svoje pakosne planove.