Komedija, Fantastika
Hansenovi klinci imaju velike planove za večeras. Problem? U kazni su. Zato moraju mamu izvući iz kuće pod svaku cijenu... pa makar joj namjestili spoj s vampirom.
Hansenovi su u gabuli. Adam i njegov najbolji prijatelj Duffy nabavili su karte za koncert, a sestra Chelsea ima spoj s dečkom iz snova. Jedini je problem što su oboje u kazni. Chelsea i Adam učinit će sve da mama izađe iz kuće, pa makar joj morali namjestiti spoj s tajanstvenim muškarcem. Čini se da sve ide po planu... sve dok njihov mlađi brat ne shvati da bi taj stranac mogao biti vampir.