Phantom of the Megaplex
Sedamnaestogodišnji Pete Riley pomoćnik je voditelja u lokalnom megapleksu s 26 dvorana. Priča se da kino opsjeda fantom. No dok se Pete i ekipa pripremaju za glamuroznu premijeru, niz neobičnih događaja ponovno oživljava legendu o Fantomu iz Megapleksa.