Blood Free
Jayu je direktorica tvrtke BF. Unatoč prijetnjama smrću, ne odustaje od širenja poslovanja. Zato BF unajmljuje bivšeg časnika Chaewoona da je štiti. No Chaewoon sumnjivo lako rješava sve probleme s kojima se Jayu suočava, a tajne i sumnje u tvrtki BF počinju se gomilati.