Nakon što se njezina kapsula za spašavanje sruši na udaljenu kaznenu koloniju, Ripley ponovno ulazi u borbu za opstanak protiv smrtonosnog Aliena.
Nakon što se njezina kapsula za spašavanje sruši na udaljenu kaznenu koloniju, Ellen Ripley otkriva da nije jedina preživjela nesreću. Alien se nepozvan ukrcao na brod i ubrzo počinje nemilosrdno ubijati stanovnike kolonije. Dok raste broj stradalih, Ripley se ponovno mora suočiti sa svojim najopasnijim neprijateljem. No ubrzo otkriva da prijetnja ne dolazi samo od Aliena.