Komedija, Animacija
Minnie je zatočena u kuli jer se odbija udati za princa po očevu izboru. Mickey je pokušava spasiti, no hvataju ga stražari i slijedi dvoboj s princem. Mickey pobjeđuje i osvaja svoju voljenu Minnie.