Arendelle Castle Yule Log
Za blagdane uživajte u toplom sjaju ognjišta u dvorcu Arendelle. Anna i Elsa pale tradicionalni badnjak i slave s Kristoffom, Olafom i Svenom u sobi u kojoj se često okupljaju na obiteljskim večerima igara. Sretne blagdane žele vam prijatelji iz Disneyjevog "Snježnog kraljevstva 2"