Korán az ágyba
Donald egész éjszaka nem tud aludni a ketyegő ébresztőóra és a felhajtható ágy miatt, amelybe folyton beszorul, amikor felhajtja.
Az álmos Donald lefekvéshez készülődik, de útközben számos kihívással kell szembenéznie. Amikor végre készen áll az alvásra, egy idegesítően hangosan ketyegő ébresztőóra tartja ébren. Vajon sikerül Donaldnak végre belemerülnie az áhított álomba?