Corn Chips
Donald ráveszi Chip és Dale-t, hogy lapátolja neki a havat, amíg ő bemegy a házába pattogatott kukoricát készíteni. A mókusok végül túljárnak az eszén, és Donaldnak egy egész doboz pattogatott kukoricát kell kilapátolnia a házából!
Donald kacsa éppen havat lapátol a járdáról, amikor észreveszi Chip és Dale-t. Tudtukon kívül ráveszi őket, hogy lapátolják el neki a havat, amíg ő bemegy a házba pattogatott kukoricát készíteni. A mókusok rájönnek Donald trükkjére, bemennek Donald házába, felfedezik a pattogatott kukoricát, és ellopják. A pattogatott kukoricáért veszekednek, de amikor Donald megpróbálja kifüstölni őket, Chip és Dale „kipukkasztja” az egész dobozt, így Donaldnak ismét lapátolnia kell – ezúttal pattogatott kukoricát!