Téli tartalék
Amikor Chip és Dale nem találnak több makkot, Donald készlete után erednek, amivel újra akarta telepíteni a környéket. Donaldnak sikerül is csapdába ejtenie őket, de megszöknek, és bosszút állnak Donaldon.
Chip és Dale makkokat gyűjtenek a télre, ám többet már nem találnak. Meglátják, hogy Donald makkokkal akar fásítani egy területet, és tervet szőnek, hogy megszerezzék a makkjait. Donald egy csatában küzd meg a makkokért Chippel és Dale-lel.