vígjáték, animáció
Donaldot egy rádióműsor gofrikészítésre ihleti, ám véletlenül gumiragasztót ad a tésztához, ami akkora pusztítást eredményez, hogy még a rádióállomást is kérdőre vonja, és nem teszik zsebre, amit tőle kapnak.