A lepel
A kémthriller középpontjában két nő meglepő és feszült kapcsolata áll, akik az igazság és a hazugság halálos játékát űzik, Isztambultól Párizsig és Londonig. A háttérben a CIA-nak és a DGSE-nek kell együttműködnie, hogy elhárítsák a lehetséges katasztrófát.