Survive and Advance
A Jim Valvano edző által vezetett NC State Wolfpack 1983-ban úgy maradt életben az utolsó fordulóban, hogy sorozatban kilenc mindent eldöntő mérkőzést nyert meg – ebből hétben az utolsó percig hátrányban voltak –, miközben olyan játékosokat győztek le, mint Michael Jordan vagy a háromszoros Év Játékosa, Ralph Sampson.
A Jim Valvano edző által vezetett NC State Wolfpack 1983-ban úgy maradt életben az utolsó fordulóban, hogy sorozatban kilenc mindent eldöntő mérkőzést nyert meg – ebből hétben az utolsó percig hátrányban voltak –, miközben olyan játékosokat győztek le, mint Michael Jordan vagy a háromszoros Év Játékosa, Ralph Sampson. Az esélytelen csapat az első helyen álló Houston, azaz a Phi Slama Jama ellen jutott be a nemzeti bajnokságba, vagyis egy olyan csapat ellen, ahol a később az NBA minden idők 50 legjobb játékosa közé beválasztott Hakeem Olajuwon és Clyde Drexler játszott. Az NC State a valaha volt egyik legesélytelenebb csapatként vett részt a döntőben, amely a történelem talán legjobb egyetemi kosárlabda-mérkőzéseként vonult be a történelembe, és minden idők egyik leghíresebb játékával végződött.