Rookie Robot Explores the World
A robotoknak is kell tanulni! Kis robotunk, Rookie semmit sem szeret ennél jobban. Kíváncsi, nyitott és barátságos, felfedezi a világot, új barátokat szerez, és kis kalandokat él át. A „Rookie Robot” óvodás műsor a legfiatalabb közönségnek, vidám utazás találkozásokkal és felfedezésekkel, eredeti gyerekrajzokra alapozva.
A robotoknak is kell tanulni! Kis robotunk, Rookie semmit sem szeret ennél jobban. Kíváncsi, nyitott és barátságos, felfedezi a világot, új barátokat szerez, és kis kalandokat él át. Minden részben többet tud meg a körülötte lévő világról, és erre biztatja a gyerekeket is. A történetei eredeti gyerekrajzokon alapulnak, így könnyen megfogják a kicsiket. A szerethető karakterek és bájos történetek nemcsak az óvodások, de az egész család kedvencei lehetnek! Rookie kalandjai zenével és hangeffektekkel kelnek életre, szavak nélkül. Ám a „Rookie Robot” nemcsak egy szórakoztató rajzfilm, fontos értékeket is közvetít, mint az egymás és a bolygónk tisztelete.
Egy kis tengeri teknős vízimentő megmutatja Rookie-nak, hogyan kell a hullámokba vetődni.
Rookie elveszett denevérbébit talál, és nagyszerű ötlete támad, hogyan egyesítse újra a családot.
Egy mókás papagáj megtréfálja Rookie-t, végül mindketten mesterien utánozzák egymást.
Egy számítógépes játékból káosz lesz, de Rookie végül emlékezetes győzelmet arat.
Rookie visszaemlékszik a kalandjaira a barátaival a virágzó tavasztól a havas télig.
Egy madár kineveti Rookie repülési próbálkozásait, mire ő a maga módján száll fel.
Rookie fényképezőgépet talál, és kiderül, milyen tehetséges a barátai portréinak elkészítésében.