Bambi 2. - Bambi és az erdő hercege
Térj vissza az erdőbe és csatlakozz Bambihoz, aki újra találkozik apjával! Az erdő hercegének egyedül kell felnevelnie a fiatal őzikét. Egy felnőtté válásról szóló mese, mely a családi kötelékek elszakíthatatlanságát és a barátság erejét ünnepli. Élvezd te is családoddal újra és újra!