Fosse/Verdon
Bob Fosse, a befolyásos koreográfus és Gwen Verdon, az elismert Broadway-táncos évtizedeken át voltak személyes és szakmai kapcsolatban, ami megváltoztatta az amerikai szórakoztatóipar arculatát, de nagy árat fizettek a nagyságra való törekvésért.
Bob Fosse és Gwen Verdon egyedülálló párkapcsolatának és kreatív munkakapcsolatának öt évtizeden átívelő története. A férfi forradalmi filmrendező és az egyik legnagyobb hatású színházi koreográfus-rendező. A nő minden idők legnagyobb Broadway-táncosa. Csak Bob tud olyan formabontó musicaleket létrehozni, amelyekben Gwen megmutathatja a tehetségét. Csak Gwen képes megvalósítani a Bob fejében megszülető különleges víziót. Együtt megváltoztatják az amerikai szórakoztatóipar arculatát – de hatalmas árat fizetnek érte.