A gumimacik
Merészek és vakmerőek, bátrak és segítőkészek, hűségesek és barátságosak, tele mesékkel – ők a gumimacik! Tarts te is a világ legédesebb hőseivel, és kalandozz velük az óriások és varázslók, szörnyek és sárkányok, a jó és a gonosz lények misztikus földjén. Ismerd meg Gruffit, Zummit, Cubbit, Grammit, Tummit, Sunnit és az összes legendás gumimacit, ahogy nevetnek, játszanak, aljas cselszövéseket hiúsítanak meg, és harcolnak az igazságért.