Tarts Dagobert bácsival és a Kacsamesék sorozat szereplőgárdájával újabb, szárnyaló kincsvadász kalandjuk során! Unokaöccseivel, Nikivel, Tikivel és Vikivel, valamint unokahúgával, Webbyvel az oldalán mindenki kedvenc gazdag nagybácsija, Dagobert McCsip hápburgi villájából útnak ered, hogy megtalálja a legendás tolvaj, Csali Baba kincsét. Ám amikor rálelnek az „árura”, kénytelenek elismerni, ez nem éppen az, amire számítottak. Izgalmas kalandjuk során komikusan kaotikus, varázslatosan veszedelmes helyzetekbe keverednek és megtanulják, mi az, ami sokkal értékesebb a pénznél, aranynál és ékköveknél.