A Harmadik Birodalom építményei: A keleti front
A sorozat részletesen bemutatja a körmönfont stratégiát, a haditechnikát, valamint a védelmi megastruktúrákat, amelyeket Hitler alkalmazott a második világháború során, miközben pusztító inváziót folytatott Oroszország ellen.
A nácik folyamatosan hátrálni kényszerülnek a Balti-régiótól vissza, egészen Berlinig.