The Hidden Holocaust
Bár azt hisszük, hogy ismerjük a holokauszt teljes történetét, nem így van. Nyomozócsoportok azon dolgoznak, hogy feltárják a holokauszt valódi méretét.
Bár azt hisszük, hogy ismerjük a holokauszt teljes történetét, nem így van. Már a haláltáborok előtt milliókat gyilkoltak meg a Kelet-Európán végigsöprő golyó általi holokausztban. Senki sem tudja, hányan haltak meg, és a halottakat soha nem találták meg. Napjainkban nyomozócsoportok törvényszéki elemzéssel és csúcstechnológiával igyekeznek megállapítani a holokauszt valódi méretét.