The Story of Robin Hood And His Merrie Men
Amikor Oroszlánszívű Richárd elhagyja Angliát, hogy keresztes hadjáratot vezessen a Szent Földre, áruló fivére, János herceg összeesküvést sző, hogy megszerezze a trónt.