Catholics vs. Convicts
1988. október 15-én a Notre Dame a Miami Egyetemet fogadta az egyetemi futball történetének vitathatatlanul egyik legnagyobb mérkőzésén.
1988. október 15-én a Notre Dame a Miami Egyetemet fogadta az egyetemi futball történetének egyik legnagyobb mérkőzésén. A hagyományok és a dicsekvés, a 4. helyen álló Fighting Irish az 1. helyen álló Hurricanes ellen, az egyik edző, Lou Holtz, a másik, Jimmy Johnson ellen. De a versenyhez máig kötődő név egy pólóról származik, amelyet néhány Notre Dame-i diák készített: „katolikusok a fegyencek ellen”.