Run Ricky Run
Ricky Williams nem felel meg Amerika modern sportolóról alkotott elképzelésének. 2004-ben, miközben egy másik pozitív marihuána-tesztről szóló pletykák közepette a Miami Dolphins futója a dél-floridai villát és a hízelgést névtelenségre és egy éjszakánként hét dollárba kerülő sátorra cserélte. A döntése olyan őrületet keltett a sajtóban, amely végül lebontotta a hírnevét, és „Amerika füveseként“ azonosították. De miközben a sajtóvilág nagyrészt meg volt arról győződve, hogy Williams, elhagyva a focivilágot épp tönkreteszi az életét, Ricky úgy érezte, ezzel menti meg magát. A Williams által a focitól távol töltött időszaka során rögzített saját felvételek segítségével Sean Pamphilon új szemmel néz a játékosra, aki a média pofozózsákjává lett, de azóta apaként és csapattársként is törlesztett.