Két régi iskolai barát, Pia és Lassi találkoznak, hogy felidézzék a fiatalságukat. Előkerül Pia egy akkoriban írt levele, ami egészen más emlékeket ébreszt bennük egy 1982-es, szállodában tartott iskolai buliról.