Strangeways Here We Come
Fekete humorú vígjáték Michelle Keegan (Our Girl) és Perry Fitzpatrick (A becsület védelmében) főszereplésével. Egy emeletesház adósságcsapdába került, kétségbeesett lakói egy elszabadult házibuli után úgy döntenek, hogy megölik az uzsorást. Amikor azonban egy kemény, ellentmondást nem tűrő nő kínos kérdéseket kezd feltenni, a csapat pánikba esik.