Pluto pulóvert kap
Minnie egér pulóvert köt Plútónak. Amikor a lány feladja rá, Plútó mindent megtesz, hogy levehesse a végül Figaro méretére zsugorodó ruhadarabot.
Minnie egér pulóvert köt Plútónak. Amikor a lány feladja rá, Plútó mindent megtesz, hogy levehesse. Amikor megpróbálja levenni a pulóvert, Plútó eláztatja, és az összezsugorodik. Miután látja, mi történt a pulóverrel, Minnie feldühödik, de aztán rájön, hogy ez a pulóver tökéletes méret a huncut Figarónak.